تپانچه بادی اسنوپیک PP20

دسته: , 5 از 5 برند: اسنوپیک
آماده ارسال
حداکثر تا 3 روز تحویل داده می شود.
خرید محصول تپانچه بادی اسنوپیک PP20

قیمت: بزودی موجود می شود!

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
توضیحات

تپانچه بادی اسنوپیک PP20

تپانچه بادی اسنوپیک PP20، یک تپانچه مسابقاتی باکیفیت، مناسب برای تیراندازی ورزشی به صورت حرفه‌ای و تیراندازی در طبیعت است. این سلاح زیبا و خوش‌دست مهارت‌های تیراندازی دقیق شما را ارتقا می‌دهد. تپانچه  پی سی پی PP20 با لوله اسنثنایی، عملکرد درجه یک، ماشه قابل تنظیم و سوپاپ‌های تنظیم شده، به شما ین قدرت را می‌دهد که به دقت بی‌نظیری دست پیدا کنید و بر محدوده هدف، تسلط داشته باشید.

  یک دسته چوبی از جنس چوب راش با روکش، علاوه بر زیبایی، ایمنی بیشتری را در به دست گرفتن این سلاح فراهم می‌کند.

مشخصات تپانچه PP20  اسنوپیک

تپانچه PP20 مارک Snowpeak  (Artemis) ساخت کشور چین است. این مدل کالیبر 4.5 میلی‌متر دارد و توان خروجی آن برابر با 7.5 ژول است. با استفاده از تپانچه PP20 عملکرد بالا و دقت در تیراندازی را تجربه خواهید کرد. PP20 با الهام از تپانچه‌های معروفی همچون Fenwrkbau و Walther Lothar دارای یک حرکت اهرمی خمیدگی تک تیر است. این مکانیسم عملکرد صاف و دقیق را بدون حرکت غیرضروری یا آسیب گلوله فراهم می‌کند.  به‌طورکلی، مشخصات تپانچه PCP مدل PP20 به شرح زیر است.

  • کشور سازنده: چین
  • برند: اسنوپیک
  • مدل: PP20
  • ساختار شلیک: PCP
  • کالیبر: میلی‌متر
  • سرعت: 560 fps
  • دارای رگولاتور
  • قدرت خروجی: 5 ژول
  • طول کلی: 425 میلی‌‌متر
  • وزن: 1.1 کیلوگرم
  • طول لوله: 240 میلی‌متر

ماشه قابل تنظیم

تپانچه مدل PP20 اسنوپیک دارای ماشه قابل تنظیم است که به کاربر امکان می‌دهد کشش ماشه را به دلخواه خود تنظیم کند و با کنترل و دقت بیشتری تیراندازی کند. ماشه این تپانچه بین 0.68 تا 0.98 کیلوگرم قابل تنظیم است؛ بنابراین می‌توانید برای هر شلیک، فشار مناسب را تنظیم کنید.

دستگیره خوش‌دست

دسته چوبی این سلاح به‌گونه‌ای طراحی شده است تا متناسب با سبک‌های مختلف گرفتن و اندازه‌های گوناگون دست باشد. با این‌حال اگر دسته تپانچه PP20 برایتان مناسب نیست، می‌توانید کیت‌های مختلف دستگیره متناسب اب دست خود را خریداری کنید.

تیراندازی دقیق

برای اطمینان از تیراندازی ثابت و قابل پیش‌بینی، تپانچه بادی PP20 به دریچه‌های قابل تنظیم مجهز شده است. این ویژگی فشار ثابت را تا حدود 100 بار حفط می‌کند؛ در نتیجه مکان شات قابل اطمینان و تکرارپذیر است.

هشدارهای استفاده از تپانچه PP20

لطفا توجه داشته باشید که تپانچه پی بی سی مدل PP20 فقط برای پر کردن مخزن هوا طراحی شده است و برای استفاده با پمپ‌ها یا کمپرسورها توصیه نمی‌شود. مطمئن شوید که تجهیزات مناسب برای پرکردن سیلندر را دارید تا از عملکرد فوق‌العاده این تپانچه نهایت بهره و لذت را ببرید.

قیمت و خرید تپانچه بادی PP20

همراهان گرامی می‌توانید قیمت تپانچه بادی اسنوپیک مدل PP20 را در همین صفحه مشاهده کنید. قیمت تپانچه بادی در سایت مستر شکار بسیار منصفانه‌تر است. ما با افتخار سلاح‌های مجاز تیراندازی را بدون واسطه و با قیمت بسیار پایین‌تر به مشتری ارائه می‌دهیم. در صورت تمایل به خرید این تپانچه مسابقاتی باکیفیت و خوش‌دست از طریق همین صفحه یا شماره تلفن‌های موجود در سایت اقدام بفرمایید. کارشناسان فروش مستر شکار در هر ساعت از شبانه‌روز آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره به شما همراهان گرامی هستند.

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از نگارشاپ خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:
بزودی موجود می شود!