تپانچه ورزشی اسنوپیک PP750 – قنداق دار

دسته: , 5 از 5 برند: اسنوپیک
آماده ارسال
حداکثر تا 3 روز تحویل داده می شود.
خرید محصول تپانچه ورزشی اسنوپیک PP750 – قنداق دار

قیمت: تومان ۱۲,۰۰۰,۰۰۰

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
معرفی کوتاه

تپانچه ورزشی اسنوپیک PP750 – قنداق دار

تپانچه اسنوپک مدل Pp750، یکی از بهترین تپانچه‌های موجود با طراحی خوش‌دست و عملکرد دقیق هدف‌زنی در طبیعت است. این تپانچه بادی به  دلیل برخورداری از رگولاتور، قنداق، قابلیت تبدیل شدن به نسخه تفنگ و قیمت مناسب و اقتصادی طرفداران زیادی دارد.

توضیحات

تپانچه ورزشی اسنوپیک PP750 یکی از جذاب‌ترین و دقیق‌ترین تپانچه‌های مناسب تیراندازی و هدف‌زنی در طبیعت است. این تپانچه در کنار طراحی شکیل و عملکرد فوق‌العاده، قابلیت تبدیل به نسخه تفنگ هم دارد و از این روی مورد توجه علاقه‌مندان به تیراندازی قرار گرفته است. قیمت تپانچه ورزشی اسنوپیک بسیار مناسب است.

طراحی و ظاهر تپانچه ورزشی اسنوپیک قنداق‌ دار مدل PP750

Snow Peak یکی از تولیدکنندگان برتر تفنگ و سلاح‌های گرم در دنیا است. این شرکت چینی به طراحی ظاهری محصولات خود اهمیت زیادی می‌دهد و در طراحی و تولید تپانچه مدل pp750 نیز بر همین اساس کار کرده است؛ این تپانچه بدنه‌‌ای چوبی و مشکی‌رنگ دارد و علاوه بر ظاهر زیبا، ابعاد جمع‌وجور و ارگونومیک، کار با آن را بسیار آسان می‌کند.

ابعاد تپانچه مدل PP750 اسنوپک

ابعاد تپانچه ورزشی PP750 اسنوپک، 157×23× 406 میلی‌متر و طول آن 20 سانتی‌متر است؛ این تپانچه 1.47 کیلوگرم وزن دارد؛ به این ترتیب، به آسانی حمل می‌شود و حتی در کیف کمری به خوبی جای می‌گیرد. تپانچه با وزن کمتر از یک کیلو و نیم، برای اهداف شکار و هدف‌زنی ایده‌آل‌ترین گزینه هستند. از دیگر ویژگی‌های ظاهری تپانچه PP750 اسنوپک، ریل دوربین 22 میلی‌متری آن است که منجر به بالا رفتن دقت تیراندازی کاربر می‌شود.

قابلیت تبدیل به نسخه تفنگ

تپانچه اسنوپیک مدل PP750، از نوع تپانچه‌های قنداق‌دار است. این تپانچه قنداق دار ورزشی را می‌توان با بیرون‌کشیدن قنداق به نسخه تفنگ تعییر دارد. این PCP قنداق دار  قابل تنظیم، برای افراد ورزش تیر‌اندازی انتخاب ایده‌آلی است.

ظرفیت خشاب‌ها

تفنگ اسنوپیک PP750، دارای خشاب با ظرفیت 7 تیر است که در هر سری می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. این تپانچه همچنین دستگیره‌ای با 2 حالت قابل تنظیم دارد.

مشخصات تپانچه PP750 اسنوپیک؛ عملکرد دقیق

کمپانی اسنوپیک، تپانچه PP750 را با قدرت و عملکرد فوق‌العاده تولید کرده است. این تپانچه  14 ژول قدرت دارد و میزان فشار آن برابر با 250 بار است. تپانچه PP750، رگولاتور دارد و ماشه فلزی آن به نرمی مهار می‌شود. به‌طورکلی، مشخصات تپانچه اسنوپک PP750 به شرح زیر است:

  • کشور سازنده: چین
  • برند سازنده: SnowPeak
  • مدل تپانچه: PP750
  • مجهز به رگولاتور
  • ظرفیت خشاب: 9 شات و سینی تک شات
  • مجهز به قنداق
  • قابل تبدیل به نسخه تفنگ
  • کالیبر: 4.5
  • فشار پرکردن: 250 بار
  • ابعاد: ، 157×23× 406
  • وزن: 47 کیلوگرم
  • دستگیره قابل تنظیم
  • طول ریل دوربین: 22 میلی‌متر
  • قدرت خروجی: 14 ژول

خرید و قیمت تپانچه ورزشی اسنوپیک قنداق دار مدل PP750

همراهان گرامی، می‌توانید قیمت تپانچه اسنوپک مدل PP750 را در همین صفحه مشاهده کنید و در صورت تمایل به خرید تپانچه ورزشی اسنوپیک مدل PP750 از طریق این صفحه یا شماره تلفن‌های موجود اقدام بفرمایید. کارشناسان فروش ما در فروشگاه اینترنتی مستر شکار به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از نگارشاپ خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:
تومان ۱۲,۰۰۰,۰۰۰