تفنگ پی سی پی اسنوپیک p35

دسته: , 5 از 5 برند: اسنوپیک
آماده ارسال
حداکثر تا 3 روز تحویل داده می شود.
خرید محصول تفنگ پی سی پی اسنوپیک p35

قیمت: تومان ۲۹,۰۰۰,۰۰۰

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
معرفی کوتاه

تفنگ پی سی پی اسنوپیک p35

تفنگ بادی Pcp اسنوپک مدل P35 ساخت کشور چین یکی از بهترین اسلحه های شکار اسلاگ زن است. البته این تفنگ با تمامی ساچمه‌ها چه اسلاگ و چه دامن شنی سازگاری دارد. این مدل دارای ضامن امنیت سلاح، ساختار شلیک PCP و کالیبر 5.5 است.

توضیحات

تفنگ پی سی پی اسنوپیک P35، به‌دلیل  وزن بسیار سبک، قابلیت استفاده برای هر فرد با هر سایز دست، صدای کم، طراحی جمع‌وجور و ویژگی‌های جالب توجه دیگر، طرفداران فراوانی دارد. تفنگ بادی P35 مارک اسنوپک می‌تواند در فواصل 80 تا 100 متری، هر شکار سایز کوچک تا متوسطی را بزند.

مشخصات تفنگ پی سی پی اسنوپک مدل P35

تفنگ بادی پی سی پی اسنوپک مدل P35 پس از مدل پرطرفدار P15 وارد بازار شد. این مدل اکنون یکی از خوش‌‌دست‌ترین و باکیفیت‌ ترین تفنگ های بادی در جهان محسوب می‌شود. تفنگ P35 اسنوپیک ساختار کوتاه و جمع‌وجوری دارد و از این جهت مانورپذیری آن بسیار بالا است. ویژگی‌های این سلاح عبارتند از:

  • برند سازنده: Snowpeak
  • مدل: P35
  • ساختار شلیک: Pcp
  • کالیبر: 5.5 میلی‌متر
  • ظرفیت خشاب‌ها: 9
  • حداکثر ظرفیت مخزن برابر با 265 سی‌سی
  • حداکثر فضای هوای داخل مخزن: 250 بار
  • مجهز به رگلاتور
  • کشش ماشه به میزان 1-5 Lbf
  • طول کلی: 70سانتی‌متر
  • طول لوله: 450 میلی‌متر
  • وزن: 2.4 کیلوگرم
  • طول ریل دوربین برابر  با 17.5 سانتی‌متر
  • قدرت:  900 fps
  • حداکثر فضار سیلندر: 25 MOa
  • حجم سیلندر: 265 سی‌سی

دقت بالای تفنگ P35 اسنوپک؛ کلاس بولپاپ (BULLPUP)

در اسلحه های بولپاپ، سلاح بیشترین طول لوله بدون را دارد، بدون اینکه سنگینی آن به سمت جلو ثقل کند. تفنگ Pcp مدل P35 در کلاس BULLPUP ساخته شده است؛ برهمین اساس، این سلاح بیشترین طول لوله، بدونه سنگینی اسلحه و حرکت به سمت جلو را دارد. حتی در استفاده از دوربین، تصویر لوله در دوربین معلوم است و این مورد نیز یکی از جالب‌ترین توجه‌ترین ویژگی‌ های تفنگ بادی مدل P35 اسنوپک است.

طراحی ارگونومیک، مناسب برای استفاده هر شخص با هر سایز دست

کمپانی snow peak در طراحی ظاهر تفنگ P35 پی سی پی اسنوپک سنگ تمام گذاشته است. سه شیار انگشتی روی دسته این سلاح قرار دارد که آن را بسیار خوش‌دست‌تر می‌کند. طراحی خلاقانه تام هول (ThumHole) بزرگ این اسلحه، نه تنها ظاهر آن را چشم‌نواز کرده است بلکه با ارائه یک جلوه تاکتیکال، باعث می‌شود هر نوع کاربری با هر سایز دستی، فضای مناسب برای به دست گرفتن این سلاح داشته باشد.

گلندگدن اهرم بغل برای تمرکز بیشتر روی هدف

گلندن تفنگ بادی پی  سی پی اسنوپک مدل P35 از نوع اهرم از بغل است و مانند بعضی از مدل‌های برند FX، درست در بالای ماشه قرار دارد. این موضوع کمک می‌کند که چشم شما بشتر روی هدف متمرکز شود یا به عبارتی کمتر از روی هدف برداشته شود.

صدای تفنگ پی سی پی P35

تفنگ بادی Pcp مارک اسنوپیک دارای لوله تمام شرود (Fully Shrouded Barrel) است؛ به همین دلیل صدای بسیار کمی دارد و در واقع صدای کم تفنگ P35 5.5 که به دلیل همین لوله تمام شرود است، یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این تفنگ به شمار می‌رود. در صورت نصب آداپتورهای مخصوص برای نصب سایلنسر، می‌توانید صدای تفنگ بادی اسنوپک مدل P35 را کمتر هم کنید.

مخزن هوای تفنگ بادی مدل P35

مدل P35 نسخه جدید تفنگ مدل P15 است. در هر دو مدل گیج میزان هوای داخل مخزن هوای اسلحه در ته کپسول و درست زیر دهانه لوله قرار دارد. توجه داشته باشید که هرگز کپسول تفنگ بادی را در خانه عوض نکنید. فشار خیلی زیاد هوای متراکم‌ شده داخل مخزن ممکن است منجر به وقوع حادثه و خسارات مالی و جانی جبران‌ناپذیر شود. تعمیرات تفنگ Pcp در خاه و توسط افراد غیرحرفه‌ای بسیار خطرناک است و به‌هیچ عنوان پیشنهاد نمی‌شود.

مشخصات و قیمت تفنگ بادی پی سی پی اسنوپک مدل P35

تفنگ پی سی پی اسنوپک مدل P35، که به خاطر وزن بسیار کمش به آن اسنایپر جیبی هم می‌گویند، یکی از خوش‌ دست ترین تفنگ های بادی موجود دارد بازار است. می‌توانید قیمت تفنگ بادی پی سی پی مدل P35 اسنوپک در همین صفحه مشاهده کنید. شما عزیزان برای خرید تفنگ بادی 5.5 پی سی پی مدل P35 می‌توانید از طریق همین صفحه اقدام کنید. در صورت نیاز به مشاوره می‌توانید با کارشناسان فروش مستر شکار تماس بگیرید.

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از نگارشاپ خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:
تومان ۲۹,۰۰۰,۰۰۰