تفنگ بادی آرتمیس ساخت کجاست

تفنگ بادی آرتمیس ساخت کجاست؟ + مشخصات تفنگ های Artemis

تفنگ آرتمیس ساخت کجاست؟ کارخانه تفنگ بادی Snowpeak در چین، تفنگ های بادی آرتمیس را تولید می کند که به نام تفنگ بادی آرتمیس نیز شناخته می شوند. علاقه‌مندان به خرید تفنگ بادی، به دلیل طراحی خوب، عملکرد قابل اعتماد و مقرون‌به‌صرفه بودن قیمت تفنگ بادی آرتمیس از این برند استقبال می‌کنند.

مشخصات تفنگ های آرتمیس

ساختار تفنگ‌های آرتمیس به دلیل استفاده از آلیاژ‌های فلزی باکیفیت بالا و سایر متریال بادوام و قابل اطمینان، بسیار محکم و قابل اطمینان است. کمپانی آرتمیس به طراحی محصولات خود اهمیت زیادی می‌دهد و براین اساس  بسیاری از مدل‌های تفنگ آرتمیس را با طراحی ارگونومیک تولید می‌کند که در میان سایر برندهای تفنگ مسابقاتی و ورزشی متمایز هستند. تقریبا تمامی تفنگ‌های این برند خوش‌دست بوده و با دستگیره‌های محکم، آسودگی و ایمنی را برای کاربر فراهم می‌کنند.

مشخصات فنی و عملکرد تفنگ‌های بادی آرتمیس نیز به دلیل قدرت و دقت مشهور هستند. مدل‌های تفنگ بادی کمر شکن آرتمیس دارای سیستم سیستم پیستون فنری هستند که در آن تیرانداز یک فنر را در حین خم‌کردن فشرده می‌کند و بعد از رها شدن ماشه، گلوله را به جلو می‌برد.

 در مدل‌های تفنگ PCP آرتمیس از یک مخزن هوای داخلی استفاده می‌کند که منبع تغذیه  هوای فشرده است. این مدل‌ها امکان شات‌ های متعدد را بدون خم کردن دستی فراهم می‌کند. تفنگ های پی سی پی اغلب با ماشه‌های قابل تنظیم، تنظیمات قدرت و تعدیل‌کننده‌های صدا (silencers – خاموش‌کننده‌ یا صداخفه‌کن‌ها) برای کاهش نویز ارائه می‌شوند.

برخی از مدل‌های تفنگ آرتمیس دارای ریل‌های اپتیک (دوربین) هستند. نصب دوربین روی این ریل‌ها آسان است و محدوده یا هدف‌گیری آسان بدون لوازم جانبی را تسهیل می‌کند.

انواع مدل های تفنگ  Artemis

تفنگ های بادی مارک آرتمیس در مدل‌های مختلفی به  بازار عرضه می‌شوند. بعضی از این مدل‌ تفنگ‌ فنری لوله شکسته، فنرهای اهرمی جانبی و  تفنگ ‌های بادی PCP (تفنگ های بادی پیش شارژ) هستند. انواع مدل‌های رایفل یا همان تفنگ آرتمیس با کالیبرهای 0.177، 0.22 و 0.25 به ترجیحات و کاربردهای مختلف تیراندازی پاسخ می‌دهند. برخی از مدل های پر فروش تفنگ بادی آرتمیس عبارتند از:

قوانین خرید تفنگ بادی

تفنگ‌های بادی، به‌عنوان یکی از ابزارهای محبوب برای شکار، تمرینات ورزشی، تیراندازی و تفریحات در سراسر جهان مورد توجه قرار گرفته‌اند. براساس اطلاعات اعلام شده توسط وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشور ایران  نگهداری، حمل و استفاده از تفنگ‌های بادی با کالیبر 4.5 و 5.5 ممنوعیتی ندارد. بنابراین، افراد بدون نیاز مجوز می‌توانند از تفنگ‌های بادی با این ویژگی‌ها استفاده کنند. توجه داشته باشید که قبل از خرید تفنگ بادی، مقررات مکان خود را در مورد مالکیت و استفاده از تفنگ بادی بررسی کنید و حتما قوانین و مقررات کشور در این خصوص را رعایت کنید.

خلاصه ای بر مشخصات تفنگ مارک آرتمیس

آرتمیس یک برند چینی اسلحه سازی است. سلاح‌های این برند در انواع تفنگ بادی و تفنگ بادی PCP، تفنگ های کمرشکن و .. به بازار عرضه می‌شوند. برای خرید تفنگ بادی از سایت مستر شکار می‌توانید به دسته بندی تفنگ‌های بادی و تفنگ های گازی مراجعه کرده یا با شماره تلفن‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...